کارگاه آموزشی نحوه پایش و پیش‌بینی بازار در مرکز رشد برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این کارگاه باهدف افزایش توانمندی سطح علمی، شناخت بازار و آموزش مهارت‌های لازم برای ورود مؤثر به بازار کار به‌صورت ویژه برای مدیران هسته‌ها و واحدهای فناوری مستقر در مرکز رشد و با تدریس دکتر سید مجتبی مجاوریان در مرکز رشد برگزار شد.
لازم به ذکر است، آشنایی با تحقیقات بازار و بازاریابی با تمرکز بر تفاوت‌ها و نقاط مشترک، بودجه‌بندی تحقیقات بازاریابی و نحوۀ سنجش میزان اثربخشی آن، طراحی استراتژی و برنامه‌های بازاریابی، پیش‌بینی فروش و تقاضای بازار محصولات دانش‌بنیان، آشنایی با نحوۀ انجام تحقیقات بازار و بازاریابی و برنامه‌ریزی جهت تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان، شناسایی بخش‌های بازار، تعیین و شناسایی بازار هدف (بازارهای بالفعل و بالقوه)، آشنایی با استراتژی‌ها و روش‌های نفوذ به بازار، موقعیت‌یابی، موضع یابی و جایگاه‌یابی ازجمله مباحث مطرح‌شده در این کارگاه بودند.







   1396/11/3 13:45

خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
7.8/10 (تعداد آرا 4 نفر )