اطلاعیه شماره 2 ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1404-1403دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری

[views]
صفحه نخست » Uncategorized » اطلاعیه شماره 2 ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1404-1403دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری

اطلاعیه شماره 2 ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1404-1403دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری

ضمن عرض تبریک مجدد به پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری رشته‌های مختلف مقطع کارشناسی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، به اطلاع می‌رساند ثبت‌نام اولیه از پذیرفته‌شدگان دوره‌های روزانه و نوبت دوم (شبانه) به صورت غیرحضوری (اینترنتی) انجام می‌پذیرد. پذیرفته‌شدگان محترم بایستی جهت ثبت‌نام الکترونیکی از ساعت 14 روز ‌دو‌شنبه 23/07/1403 لغایت ساعت 24 روز جمعه 27/07/1403 به سامانه آموزش دانشگاه به آدرس (https://hamava.sanru.ac.ir) مراجعه و بر روی تصویر ثبت‌نام داوطلبان کارشناسی ورودی 1403 از قسمت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کلیک کرده و برای ورود و شروع ثبت‌نام باید از شماره ملی به‌عنوان نام کاربری و شماره ملی به‌عنوان کلمه عبور استفاده نمایند. عدم ثبت‌نام الکترونیکی به منزله انصراف از ثبت‌نام و تحصیل بوده و تاریخ‌های فوق قابل تمدید نمی‌باشند.

 

تذکرات مهم:

لازم است پذیرفته‌شدگان در حین ثبت نام، بطور مستمر وضعیت تائید مدارک خود را در سامانه کنترل و نواقص احتمالی اعلام شده از سوی کارشناسان را برطرف نمایند.

از پذيرفته‌شدگانی كه تا تاريخ 31 شهريور 1403 موفق به اخذ مدرك ديپلم (نظام آموزشي 3-3-6) يا پيش‌دانشگاهي (نظام آموزشي سالي واحدي يا ترمي واحدي) نشده‌اند، ثبت‌نام انجام نمي‌گيرد. خواهشمند است از مراجعه حضوري و تماس تلفني خودداري فرمائيد.

کلیه دانشجویان شبانه (نوبت دوم) باید مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان به صورت علی‌الحساب جهت شهریه ثابت و متغیر پرداخت نمایند.

بدیهی است چنانچه مغایرتی در مدارک، معافیت تحصیلی و تائیدیه تحصیلی در هر زمان مشاهده گردد، از ادامه تحصیل پذیرفته شده در هر مرحله‌ای که باشد جلوگیری بعمل خواهد آمد.

 رعایت نکات مهم در زمان ثبت‌نام الکترونیکی:

– مدارک اسکن‌شده بایستی کاملا واضح و خوانا و اندازه فایل‌ها حداکثر 300 کیلوبایت و قابل چاپ باشد (از تهیه عکس از مستندات با موبایل و دوربین عکاسی جدا خودداری فرمایید).

– تاکید می‌شود از گذاشتن مدارک غیرمرتبط در فیلدهای درخواستی جداً خودداری شود.

– در خصوص فرم‌های ثبت‌نامی که محل الصاق عکس وجود دارد، ضروری است عکس روی آن چسبانده شود و سپس اقدام به اسکن و بارگزاری آن در سامانه ثبت‌نام نمائید.

مدارک لازم جهت ثبت‌نام الکترونیکی:

1- اسکن از صفحات اول و توضیحات شناسنامه در قالب یک فایل

2- اسکن کارت ملی (پشت و رو در قالب یک فایل)

3- اسکن عکس پرسنلی تمام رخ برای برادران و برای خواهران با حجاب کامل اسلامی (6 قطعه عکس 4×3 حتما پشت‌نویسی شده جهت ارسال پستی مدارک لازم می‌باشد.)

4- اسکن اصل مدرک دیپلم متوسطه نظام جدید (6-3-3) یا اسکن اصل گواهی موقت دیپلم متوسطه نظام جدید (6-3-3) و یا اسکن اصل دیپلم متوسطه (مخصوص دانش‌آموزان نظام سالی واحدی) یا اسکن اصل گواهی موقت دیپلم متوسطه (مخصوص دانش‌آموزان نظام سالی واحدی)

5- اسکن اصل کارنامه دیپلم متوسطه نظام جدید (6-3-3) و یا اسکن اصل کارنامه دیپلم متوسطه (مخصوص دانش‌آموزان نظام سالی واحدی)

6- اسکن اصل گواهی پیش‌دانشگاهی یا گواهی موقت پیش‌دانشگاهی (مخصوص دانش‌آموزان نظام سالی واحدی)

7- اسکن مدارک مربوط به وضعیت نظام وظیفه برادران (آن دسته از دانشجويان پسر كه فاقد کارت پایان خدمت یا معافيت تحصيلي از نظام وظيفه هستند، جهت دريافت معافيت تحصيلي باید به سامانه سخا به آدرس (https://sakha.epolice.ir) مراجعه نموده و پس از ثبت‌نام در سامانه مذکور نسبت به ثبت درخواست معافيت تحصيلي اقدام نمايند. مسئولیت عدم اقدام به‌موقع بر عهده دانشجو خواهد بود.(

8- اسکن تصویر رسيد (یا اسکرین شات) تاییدیه تحصيلي مقطع پیش‌دانشگاهی با کد رهگیری (پیگیری) (داوطلبان باید به سایت https://emt.medu.ir/  مراجعه نموده و پس از ثبت‌نام در سامانه مذکور نسبت به ثبت درخواست تاییدیه تحصيلي اقدام نمايند.

9- کلیه فرم‌های ذیل را دانلود و پرینت کرده و پس از تکمیل با خودکار آبی و با خط خوانا به همراه امضا و اثر انگشت دانشجو، تصویر آن‌ها را در زمان ثبت‌نام الکترونیکی در سامانه بارگزاری نمائید.

  • فرم شماره 1- فرم اخذ تعهد از فارغ‌التحصيلان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي داخل و خارج از كشور و دانشجويان فعلي و انصرافي دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي كشور
  • فرم شماره 2- فرم مخصوص اخذ تعهد از پذيرفته‌شدگان منطقه 1، رزمندگان و ايثارگران، براي همه‌ي رشته‌ها در آزمون سراسري
  • فرم شماره 3- فرم مخصوص اخذ تعهد از پذيرفته‌شدگان رشته‌هاي مختلف تحصيلي (به غير از رشته‌هاي گروه آموزش پزشكي) سهميه‌هاي مناطق 2 و 3 در آزمون سراسري
  • فرم شماره 5- فرم اخذ تعهد از پذيرفته‌شدگان داراي تناقض معدل كتبي نهايي ديپلمه‌هاي دوره نظري و معدل كل مربوط به ديپلمه‌هاي نظام قديم، فني و حرفه‌اي و كاردانش در آزمون سراسري سال 1403 (رشته‌هاي تحصيلي پذيرش صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي بدون آزمون)
  • فرم استعدايابي ورزشي
  • فرم استعداديابي فرهنگي
  • فرم اطلاعات فردي

رعایت نکات مهم در زمان ارسال پستی مدارک ثبت‌نام:

تمامی مدارک بارگزاری‌شده در زمان ثبت‌نام الکترونیکی باید از طریق پست پیشتاز حداکثر یک هفته بعد از تائید ثبت‌نام الکترونیکی توسط کارشناسان آموزش دانشگاه به آدرس ذیل ارسال گردد. عدم ارسال به‌موقع مدارک پستی به منزله انصراف از ثبت‌نام و تحصیل بوده و تاریخ‌ فوق قابل تمدید نمی‌باشند.

آدرس: مازندران، ساری، کیلومتر 9 جاده دریا، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، کد پستی 4818168984، صندوق پستی 578، اداره آموزش دانشگاه (حتما مقطع کارشناسی ورودی 1403 در پشت پاکت قید شود).

مدارک فیزیکی لازم جهت ارسال پستی:

مدارک هویتی:

  • شش قطعه عکس پرسنلی 4×3 با زمینه سفید (پشت نویس شده) تهیه‌شده در سال جاری (تمام رخ برای برادران و برای خواهران با حجاب کامل اسلامی)
  • تصویر شناسنامه (تمام صفحات، دونسخه)
  • تصویر کارت ملی (پشت و رو، دونسخه)

مدارک تحصیلی:

با توجه به نوع دیپلم، مدارک تحصیلی مندرج در یکی از قسمت‌های ذیل

نظام آموزشی 3-3-6:

  • اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه و یک نسخه تصویر آن
  • اصل کارنامه تحصیلی یا ریزنمرات (سوابق آموزشی) سه سال آخر دبیرستان

نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی:

  • اصل مدرک یا گواهی پایان دوره پیش‌دانشگاهی و یک نسخه تصویر آن
  • اصل مدرک و یا گواهی دیپلم متوسطه و یک نسخه تصویر آن
  • اصل کارنامه تحصیلی (ریزنمرات) دوره پیش‌دانشگاهی و یک نسخه تصویر آن
  • اصل کارنامه تحصیلی (ریزنمرات) دیپلم متوسطه و یک نسخه تصویر آن

نظام قدیم آموزش متوسطه:

  • اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دوره چهار ساله یا دوره شش ساله دبیرستان یا هنرستان و یک نسخه تصویر آن
  • اصل گواهی یا کارنامه تحصیلی (ریزنمرات) دیپلم نظام قدیم با قید معدل کتبی دیپلم

دانشجویان اخراجی آموزشی و یا انصرافی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی:

  • اصل فرم انصراف از تحصیل
  • با توجه به نوع دیپلم، مدارک تحصیلی مندرج در یکی از قسمت‌های فوق
  • توجه: پذیرفته‌شدگانی که در سنوات قبل دانشجو بوده‌اند، می‌بایست در زمان ارسال پستی مدارک فرم انصراف قطعی از رشته قبل را تحویل نمایند.

 کلیه فرم‌های تکمیلشده و بارگزاری‌شده در زمان ثبت‌نام الکترونیکی

تأییدیه تحصیلی:

  • کپی تصویر رسيد (یا اسکرین شات) تاییدیه تحصيلي مقطع پیش‌دانشگاهی با کد رهگیری (پیگیری) الزامی می‌باشد. (داوطلبان باید به سایت https://emt.medu.ir/  مراجعه نموده و پس از ثبت‌نام در سامانه مذکور نسبت به ثبت درخواست تاییدیه تحصيلي اقدام نمايند).

جهت مشاهده راهنمای تصویری ثبت درخواست تائیدیه تحصیلی اینترنتی به آدرس ذیل   https://ifilo.net/v/Dlyi57C مراجعه نمائید.

  • دانش آموختگان شهریور سال ۱۳۹۵ و بعد از آن نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود ندارند، اما دانش آموختگان خرداد سال ۱۳۹۵ و قبل از آن علاوه بر ثبت درخواست در سامانه مذکور، با کد پیگیری صادر شده باید به ادارات آموزش و پرورش محل دانش آموختگی خود مراجعه نمایند.

مدرک نظام وظیفه (برای آقایان)

  • دارندگان کارت پایان خدمت یا معافیت دائم، ضمن بارگذاری در سامانه ثبت‌نام، یک نسخه تصویر کارت مربوطه را از طریق پست ارسال نمایند.
  • پذیرفته‌شدگانی که فاقد کارت پایان‌خدمت باشند (اعم از افرادی که دارای معافیت تحصیلی دانش‌آموزی می‌باشند، دانشجویان انصرافی یا سربازان حین خدمت) لازم است به سامانه https://sakha.epolice.ir و یا یکی از دفاتر پلیس+10 شهر خود مراجعه نموده و پس از ثبت درخواست معافیت تحصیلی دانشجویی، پرینت برگه تأیید اولیه شرایط مشمول را در سامانه ثبت‌نام بارگذاری نموده و آن را ارسال پستی نمایند.
  • در زمان تکمیل اطلاعات در سامانه نظام وظیفه، مقطع تحصیلی را کارشناسی و تاریخ شروع به تحصیل در دانشگاه را 01/07/1403 ثبت نمائید.
  • معافیت تحصیلی دانش‌آموزی، پس از قبولی در دانشگاه، فاقد اعتبار است. لطفا از بارگذاری آن در سامانه همآوا و یا ارسال پستی خودداری فرمائید.
  • دانشجویان انصرافی از سایر دانشگاه‌ها، درخواست معافیت خود را با نام دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در سامانه نظام وظیفه ثبت نمایند.
  • لازم به ذکر است در صورت عدم ارسال پستی برگه تأیید اولیه شرایط مشمول، ثبت‌نام دانشجو ناقص بوده و امکان ادامه تحصیل وجود نخواهد داشت.

جهت مشاهده راهنمای تصویری ثبت درخواست معافیت تحصیلی اینترنتی به آدرس  https://www.aparat.com/v/9Y8NS  مراجعه نمائید.

در خصوص امور رفاهی و دانشجویی دانشجویان به موارد ذیل توجه فرمایند:

 الف- جهت دریافت اطلاعات مربوط به امور رفاه و دیگر خدمات دانشجویی به قسمت معاونت دانشجویی در سایت دانشگاه مراجعه نمائید.  

ب- جهت استفاده از تسهیلات صندوق رفاه به سایت مربوطه به آدرس ذیل مراجعه شود.

bp.swf.ir و یا www.swf.ir

ج- در بخش مشاوره و درمان جهت تکمیل اطلاعات خود در طرح پایش سلامت جسمی و روانشناختی  به آدرس ذیل مراجعه شود.

https://health.saorg.ir

به اطلاع دانشجویان محترم می رساند در سال تحصیلی جاری، طرح کارنامه سلامت جسم و روان  به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه سجاد اجرا می شود شروع اجرای این طرح از 21 مهرماه لغایت 30 مهرماه برای دانشجویان می‌باشد. لذا ضروری است همه دانشجویان گرامی با مراجعه به سامانه سجاد به تکمیل پرسشنامه های مربوطه به صورت آنلاین بپردازند.

دانشجویان عزیز توجه داشته باشند در ابتدا بایستی گزینه ثبت نام را فعال کرده تا سیستم برای شماره تلفن همراه دانشجو رمز و کلمه عبور ارسال کند و با ورود مجدد به سامانه سجاد نسبت به تکمیل پرسشنامه کارنامه سلامت جسم و روان اقدام نموده و فرم خروجی را تحویل آموزش  دانشگاه نمایید،تا فرایند ثبت نام آنها تکمیل گردد .

در فرایند اجراي طرح کارنامه سلامت جسم، در سال جاري مقرر شده است؛ دانشجویان ابتدا فرم معاینات پزشکی تکبرگی را از سامانه دانلود نموده و با مراجعه به پزشک یا مرکز بهداشت و درمان محل سکونت خود و انجام آزمایشات ( و معاینات پزشکی و تأیید آن از طرف پزشک مربوطه، اطلاعات آن را در فرم فرایند در سامانه سجاد، تکمیل و تصویر آن را پیوست

و بارگذاري نموده و سپس نسبت به تکمیل سایر بندهاي پرسشنامه ي سلامت جسم و سلامت روان  اقدام نمایند پس از تکمیل کارنامه سلامت توسط دانشجو ، فرم خروجی کارنامه سلامت جسم و روان را به آموزش دانشگاه ارسال پستی نمایند  مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه با استفاده از اطلاعات سامانه مذکور، نسبت به بررسی و پیگیري مشکلات احتمالی ایشان اقدام می‌نمایند.

د- در خصوص نحوه اسکان دانشجویان و رزرو غذا به قسمت معاونت دانشجویی در سایت دانشگاه مراجعه نمائید.  

 

***شروع تمامي كلاس‌هاي دانشجويان روزانه و نوبت دوم (شبانه) ورودي 1403 مقطع كارشناسي از روز یکشنبه مورخ 29 / 07 / 1403 و به صورت حضوري مي‌باشد.

***دانشجويان ثبت‌نام شده براي گرفتن تأييديه انتخاب واحد و برنامه هفتگي، به سايت همآوا به آدرس hamava.sanru.ac.ir مراجعه نموده و از طريق وارد كردن كد كاربري (شماره دانشجويي) و رمز عبور (كد ملي) به آيكن “تاييد انتخاب واحد و برنامه هفتگي” دسترسي دارند.

***دانشجويان جهت دريافت كارت دانشجويي مي‌توانند از روز یکشنبه مورخ 29 / 07 / 1403 به دفتر معاونت آموزشي (جناب آقاي حيدري) مراجعه نمايند.

                     

پذیرفته‌شدگان گرامی می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر با عضویت در کانال اطلاع‌رسانی پذیرش در ایتا(@sanru1403) و یا شماره 09383543129 تماس حاصل فرمایند.

جهت عضویت در کانال اطلاع رسانی اخبار دانشگاه کلیک نمائید.

جهت عضویت در کانال معرفی دانشگاه کلیک نمائید.

جهت عضویت در کانال اطلاع رسانی ویژه دانشجویان نو ورود 1403  کلیک نمائید.

پذیرفته شدگان محترم در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درخصوص رشته های تحصیلی می توانید با شماره های آموزش دانشکده ها تماس حاصل فرمائید . 

 

            شماره تماس گویا دانشگاه:  6 الی 01133687575  

شماره تماس گویای دانشکده منابع طبیعی: 5- 01133882984

 

ردیف

دانشکده ها

رشته

شماره مستقیم

شماره داخلی

1

دانشکده علوم دامی

مهندسی علوم دامی

علوم و مهندسی شیلات

33687565

2424

2

دانشکده علوم زراعی

علوم و مهندسی خاک

مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی

اصلاح نباتات

مهندسی ترویج و آموزش کشاورزی پایدار

مهندسی گیاهپزشکی

علوم و مهندسی باغبانی

33687658

2490 – 2491

3

دانشکده مهندسی زراعی

علوم و مهندسی آب

مهندسی اقتصاد کشاورزی

مهندسی مکانیک بیوسیستم

مهندسی ماشین های صنایع غذایی

علوم و مهندسی صنایع غذایی

  33687566

2105

4

دانشکده منابع طبیعی

علوم و مهندسی جنگل

مهندسی طبیعت

مهندسی صنایع چوب و فرآوردهای سلولزی

مهندسی مبلمان

33883274

215-216

            

 معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه

 

آخرین ویرایش: ۱۴۰۳-۰۷-۲۴
__________________

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (11 نظر, متوسط: 3,64 از 5)
Loading...