فرم ثبت اعتراض بیمه تکمیلی  در اتوماسیون اداری راه اندازی شد

[views]
صفحه نخست » Uncategorized » فرم ثبت اعتراض بیمه تکمیلی  در اتوماسیون اداری راه اندازی شد

فرم ثبت اعتراض بیمه تکمیلی  در اتوماسیون اداری راه اندازی شد

دکتر مرتضی شعبانی مدیر اداری و پشتیبانی دانشگاه طی نشستی با روابط عمومی گفت: همکاران دانشگاه در صورت اعتراض مبنی بر پرداختی و سایر موارد در خصوص بیمه تکمیلی درمانی، فرم ثبت اعتراض بیمه تکمیلی را در اتوماسیون اداری ثبت نمایند.

مدیر اداری در ادامه افزود: برای ثبت این درخواست با مراجعه به اتوماسیون اداری در قسمت ایجاد مدرک جدید ــ فرم‌ها ــ فرم‌های اداری ــ فرم اعتراض بیمه را انتخاب نمایند و نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده اقدام نمایند.

دکتر شعبانی اعلام کرد: با ثبت فرم اعتراض بیمه تکمیلی موارد برای پاسخگویی به نماینده بیمه ارجاع داده شده و پس از بررسی توسط نماینده بیمه، از طریق همین فرم به متقاضی پاسخ داده خواهد شد.

آخرین ویرایش: ۱۴۰۳-۰۴-۱۱
__________________

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (هنوز امتیازی داده نشده)
Loading...