فرم ثبت اعتراض بیمه تکمیلی در اتوماسیون اداری راه اندازی شد
۱۴۰۳-۰۴-۱۱|دیدگاهها برای فرم ثبت اعتراض بیمه تکمیلی در اتوماسیون اداری راه اندازی شد بسته هستند|Uncategorized, اخبار و رویدادها
دکتر مرتضی شعبانی مدیر اداری و پشتیبانی دانشگاه طی نشستی با روابط عمومی گفت: همکاران دانشگاه در صورت اعتراض مبنی بر پرداختی و سایر موارد در خصوص بیمه تکمیلی درمانی، فرم ثبت اعتراض بیمه تکمیلی را در اتوماسیون اداری ثبت نمایند.
مدیر اداری در ادامه افزود: برای ثبت این درخواست با مراجعه به اتوماسیون اداری در قسمت ایجاد مدرک جدید ــ فرمها ــ فرمهای اداری ــ فرم اعتراض بیمه را انتخاب نمایند و نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده اقدام نمایند.
دکتر شعبانی اعلام کرد: با ثبت فرم اعتراض بیمه تکمیلی موارد برای پاسخگویی به نماینده بیمه ارجاع داده شده و پس از بررسی توسط نماینده بیمه، از طریق همین فرم به متقاضی پاسخ داده خواهد شد.



آخرین ویرایش: ۱۴۰۳-۰۴-۱۱
__________________
