اطلاعیه شماره دو ثبت نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی (1404-1403)

[views]
صفحه نخست » Uncategorized » اطلاعیه شماره دو ثبت نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی (1404-1403)

اطلاعیه شماره دو ثبت نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی (1404-1403)

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری

اطلاعیه شماره دو ثبت نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی (1404-1403)

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری

 

ضمن عرض تبریک مجدد به پذیرفته‌شدگان نهایی رشته- گرایش‌های مختلف مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، ثبت‌نام اولیه از پذیرفته‌شدگان در این دانشگاه بصورت غیرحضوری انجام می‌پذیرد. پذیرفته‌شدگان محترم بایستی پس از تهیه مدارک و مستندات خواسته شده (در دفترچه راهنمای ثبت‌نام در سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور) به آدرس http://hamava.sanru.ac.ir مراجعه و با وارد کردن کد ملی (کلمه کاربری) و شماره داوطلبی (کلمه عبور) نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی اقدام نموده و سپس حداکثر تا تاریخ 31/06/1403 اصل مدارک خواسته شده در این اطلاعیه را از طریق پست پیشتاز به این دانشگاه ارسال نمائید. لازم به توضیح است عدم اقدام به ثبت‌نام الکترونیکی و یا ارسال پستی مدارک به منزله انصراف از ثبت‌نام و تحصیل می‌باشد.

 

جدول زمانی ثبت‌نام الکترونیکی (ثبت‌نام اولیه)

ثبت‌نام الکترونیکی از ساعت 8 صبح روز ‌شنبه 17/6/1403 تا ساعت 24 روز سه‌شنبه 20/6/1403 انجام می‌پذیرد.

 

مدارک لازم جهت ثبت‌نام الکترونیکی (ثبت‌نام اولیه):

  1. اسکن از تمام صفحات شناسنامه در قالب یک فایل
  2. اسکن کارت ملی (دو طرف در قالب یک فایل)
  3. اسکن گواهی موقت مقطع کارشناسی به انضمام ریزنمرات و گواهی کاردانی
  4. اسکن فرم‌های تکمیل شده ثبت‌نام (فرم‌های ثبت‌نام از طریق لینک‌های زیر قابل دریافت است).

توجه: در مورد فرم الف (گواهی تأیید معدل) بایستی تعداد واحدهای گذرانده شده- با تائید اداره آموزش دانشگاه محل تحصیل مقطع قبلی برای پذیرفته‌شدگانی که تا تاریخ 31/06/1403 دانش‌آموخته خواهند شد- قید گردد و برای دانشجویانی که دارای مدرک کارشناسی می‌باشند در این قسمت، تصویر مدرک تحصیلی را اسکن نمایند.

  1. اسکن مدارک دال بر مشخص شدن وضعیت نظام وظیفه برادران (دانشجویانی که مشمول خدمت نظام وظیفه می‌باشند توجه داشته باشند پس از ثبت‌نام الکترونیکی و انتخاب واحد حتماً باید از طریق سامانه سخا نسبت به تکمیل فرم درخواست معافیت تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد اقدام نمایند).
  2. اسکن حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت
  3. اسکن عکس تمام رخ (4*3)

توجه: تاکید می‌شود از گذاشتن مدارک غیرمرتبط در فیلدهای درخواستی جداً خوداری شود.

پذیرفته‌شدگان نوبت دوم (شبانه) پس از ثبت‌نام بایستی نسبت به واریز شهریه قبل از انتخاب واحد اقدام نمایند. جزئیات شهریه ترم (مطابق جدول زیر) پس از انتخاب واحد مشخص خواهد شد. لازم به توضیح است درخصوص ارسال اصل مدارک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه) به همراه کلیه مدارک درخواستی از طریق پست پیشتاز اقدام و رسید آن را تا حصول اطمینان نزد خود نگهداری فرمائید.

شهریه ثابت

هر واحد نظری

هر واحد عملی

هر واحد جبرانی (یا پیشنیاز)

هر واحد رساله

23802200

4911000

7140700

4911000

14876400

 

نکته مهم: مدارک اسکن شده بایستی کاملاً واضح و خوانا و اندازه فایل‌ها حداکثر 100 کیلوبایت و قابل چاپ باشد (تهیه عکس از مستندات با موبایل و دوربین عکاسی جداً خودداری فرمایید).

مدارک لازم جهت ثبت‌نام نهایی پذیرفته‌شدگان که بایستی به آدرس دانشگاه پست پیشتاز شود:

  1. تصویر شناسنامه (2 سری از تمام صفحات(
  2. تصویر کارت ملی (2 سری از دو طرف(
  3. عکس تمام رخ (4*3) 6 قطعه (حتماً پشت نویسی گردد و در پاکت کوچک قرار داده شود).
  4. اصل و تصویر گواهی موقت یا دانشنامه به همراه ریزنمرات مقطع کارشناسی به تعداد 2 سری (لازم به توضیح است اصل مدارک تحصیلی پس از تحویل به دانشگاه به هیچ عنوان قابل استرداد نمی‌باشد بنابراین پذیرفته‌شدگان محترم لازم است قبل از ارسال مدرک جهت موارد نیاز احتمالی چند نسخه کپی برابر اصل از مدارک تحصیلی تهیه نمایند تا درمواقع لزوم از آنها استفاده نمایند(.

****تذکر مهم: بدلیل اعلام مغایرت معدل در پرتال سازمان سنجش ارسال اصل گواهینامه پایان تحصیلات مقطع کارشناسی و تصویر مدرک کاردانی الزامیست. دانشجویانی که دارای دانشنامه می‌باشند که معدل در آن ذکر نگردیده باید ریزنمرات را ارسال نمایند. متذکر می‌شود از پذیرفته‌شدگانی که در هنگام ثبت‌نام قادر به ارائه گواهی معدل واحدهای گذرانده شده نمی‌باشند به طور مشروط با اخذ تعهد ثبت‌نام بعمل می‌آید. بدیهی است افراد مذکور باید قبل از تاریخ 30/08/1403 مدرک مربوط را ارائه نمایند، در غیر اینصورت ثبت‌نام آنان لغو و از ادامه تحصیل ایشان ممانعت به عمل خواهد آمد.

  1. اصل و تصویر گواهی موقت مدرک کاردانی برای فارغ التحصیلان (کارشناسی ناپیوسته) الزامی می‌باشد.
  2. اصل فرم‌های تکمیل شده ثبت‌نام (در فرم‌هایی که نیاز به الصاق عکس می‌باشد، لطفا عکس به آن چسبانده شود و امضا، اثر انگشت و درج شماره دانشجویی بر روی آن الزامیست).
  3. تصویر مدارک دال بر مشخص شدن وضعیت نظام وظیفه برادران (کارت پایان‌خدمت یا معافیت و یا تصویر درخواست معافیت از طریق سامانه سخا)
  4. اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت الزامی می‌باشد.
  5. پرینت استعلام تاییدیه تحصیلی و ریزنمرات، از طریق ثبت‌نام در سایت وزارت علوم تحقیقات و فناوری به آدرس https://estelam.msrt.ir

سایر موارد:

در خصوص امور رفاهی و دانشجویی، دانشجویان به موارد ذیل توجه فرمایند:

الف- جهت دریافت اطلاعات مربوط به امور رفاه و دیگر خدمات دانشجویی به بخش معاونت دانشجویی در سایت دانشگاه مراجعه نمائید.

ب- جهت استفاده از تسهیلات صندوق رفاه به سایت مربوطه به آدرس ذیل مراجعه شود:

bp.swf.ir

www.swf.ir

ج- در بخش مشاوره و درمان جهت تکمیل اطلاعات خود در طرح پایش سلامت جسمی و روانشناختی به آدرس ذیل مراجعه شود. با توجه به الزام وزارت علوم مبنی بر انجام حضوری معاینات دقیق پزشکی دانشجویان نوورود، جزییات مربوط به زمان و نحوه انجام این معاینات از طریق معاونت دانشجویی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

https://portal.saorg.ir/physicalhealth

https://portal.saorg.ir/mentalhealth

د- در خصوص اسکان دانشجویان و رزرو غذا متعاقباٌ توسط معاونت دانشجویی دانشگاه اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

 

تذکرات بسیار مهم:

  • کلیه‌ی دانشجویان گرامی توجه داشته باشند پس از ثبت‌نام الکترونیکی و انتخاب واحد حتما باید از طریق سامانه استعلام مدرک تحصیلی به آدرس:https://estelam.msrt.ir نسبت به تکمیل فرم استعلام تائیدیه تحصیلی و ریزنمرات از دانشگاه مقطع قبلی اقدام نمایند و پرینت کد رهگیری را همراه مدارک به دانشگاه ارسال نمایند.
  • پرینت استعلام تاییدیه تحصیلی از سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای انتخاب واحد نیمسال اول ضرورب بوده و مسئولیت عدم اقدام به عهده دانشجو می‌باشد.
  • جهت ثبت‌نهایی، پذیرفته‌شدگان محترم بایستی کلیه مدارک ثبت‌نامی را حداکثر تا تاریخ 31/06/1403 از طریق پست پیشتاز به آدرس ساری، کیلومتر ۹ جاده دریا- دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی صندوق پستی ۵۷۸- حوزه معاونت آموزشی دانشگاه- دفتر تحصیلات تکمیلی (حتماً مقطع کارشناسی ارشد در پشت پاکت قید شود) ارسال نمایند.
  • پذیرفته‌شدگان محترمی که در مراحل ثبت‌نام الکترونیکی دچار مشکل می‌شوند، سوالات خود را از طریق آدرس ایمیل زیر takmili.sari@gmail.com مطرح نمایند.

دانلود فرم شماره 1 (دو نسخه تهیه شود)

دانلود فرم الف (مختص دانشجویانی که تا تاریخ 31/06/1403 فارغ‌التحصیل خواهند شد و در زمان ثبت‌نام موفق به اخذ مدرک نگردیده‌اند)

دانلود فرم ب (مختص دانشجویان روزانه)

دانلود فرم مشخصات فردی (کلیه‌ی دانشجویان)

دانلود فرم تعهدنامه نقص مدارک (مختص دانشجویانی که مدارک آنها کامل نمی‌باشد)

آخرین ویرایش: ۱۴۰۳-۰۶-۱۳
__________________

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 نظر, متوسط: 4,50 از 5)
Loading...